Istoria Dilios în revista Forbes

Un gând, un vis, acțiune, reacțiune și un business de succes. Cam așa se poate defini, în cel mai scurt mod posibil, istoria brandului DILIOS al firmei ARTEK-92.

Ownerofthecompanyinshowroom

                Pe data de 6 noiembrie 2023, scris de Eleonora Tarandova, apare in revista Forbes, un interviu de excepție cu Giorgi Filipov, acționarul companiei Artek-92 LTD.

 Cu o deschidere și transparență incontestabilă, Giorgi Filipov ne vorbește despre tumultoasa istorie a companiei, la a cărei conducere, a aderat încă de la vârsta de 20 de ani. Cu devotament și ambiție, alături de parteneri de business valoroși, brandul Dilios a depășit cu mult granițele Bulgariei. La nivel național este un producător de mare valoare iar la nivel internațional, concurează cu branduri de renume datorita seriozității și a standardului de calitate ridicat, atât al factorului de producție cât și al managementului companiei. Folosind tehnologie ultra modernă, robotică, investind în permanență în producție sustenabilă și reciclare, face ca numele Artek-92 și brandul său Dilios să strălucească în piață. De la primii pași făcuți de Lyubomira Nikolaeva, mama lui Giorgi Filipov, în doar 35 mp, într-un spațiu închiriat dedicat biroului și depozitului, până la un spațiu de 9 acri cu fabrică, depozit și magazin de prezentare cu vânzare în inima Sofiei, lângă aeroport, este o întreaga poveste de business și ambiție.

 Vă invit cu căldură să accesați linkul de mai jos și să citiți minunata istorie a acestui brand. Este o istorie din care fiecare avem de învățat atât la nivel personal cât și la nivel de afacere. O familie, un business, un nume!

Inteviul din revista Forbes cu Giorgi Filipov, actionarul ARTEK-92

wonerofartek92inworkingfabrik

Fotografii: Elena Nenkova

Inapoi la toate articolele