Returnare și înlocuire

Dreptul de a refuza de cumpărătură în termen până la 14 zile din data primirii:

1. Perioada în care puteți returna marfa este de 14 zile de la data primirii.

2. Costul de returnare al articolelor este suportat de dumneavoastră, cu excepția unui defect de fabricație/reclamație.

3. Bunurile returnate fără un formular de retur atașat nu vor fi procesate și nu vor fi rambursate.

4. O condiție obligatorie este ca bunurile să fie în ambalajul lor inițial și să nu fi fost utilizate.

5. În cazul neîndeplinirii acestor condiții, magazinul își rezervă dreptul de a nu accepta bunurile returnate și, în consecință, de a nu plăti contravaloarea produsului.

6. Suma pentru bunurile returnate se rambursează NUMAI prin transfer bancar în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

7. Nu sunt acceptate mărfurile expediate cu ramburs. Astfel de colete vor fi refuzate și returnate expeditorului.

8. Nu sunt acceptate mărfurile trimise cu o altă firmă de curierat decât Sameday.  Astfel de colete vor fi refuzate și returnate expeditorului.

9. Returul bunurilor se efectuează într-un birou la alegere NUMAI al firmei de curierat Speedy

10. DILIOS nu înlocuiește articolele. Puteți plasa o nouă comandă.

Reclamații:

1. Pot fi depuse reclamații pentru bunuri, care:

- au un defect de fabricație

- discrepanță în dimensiunea comandată

- model sau produs greșit

IMPORTANT:

1. Fotografiile care reprezintă produsul sunt ilustrative și poate exista o discrepanță de tonuri și culori în funcție de setările personale ale fiecărui dispozitiv. Asemenea reclamații nu sunt acceptate.

2. Toate comenzile sunt trimise cu o opțiune de revizuire, iar dacă se constată o discrepanță, clientul poate refuza comanda la primire.

3. În cazul unui defect de fabricație sau discrepanță în dimensiunea comandată, clientul are dreptul de a refuza comanda (în termen de 14 zile) sau de a solicita o înlocuire, costurile de livrare fiind suportate de magazin.

4. La depunerea unei reclamații, utilizatorul trebuie să atașeze documentele pe care se bazează reclamația (formular de retur și factura).

5. O condiție obligatorie este ca bunurile să fie în ambalajul lor inițial și să nu fi fost utilizate.

6. În cazul neîndeplinirii acestor condiții, magazinul își rezervă dreptul de a nu accepta bunurile returnate și, în consecință, de a nu plăti contravaloarea produselor.

7. Nu fac obiectul unei reclamatii bunurile despre care clientul a fost avertizat în prealabil de neconformitate, precum și bunurile pentru care nu sunt respectate condițiile de funcționare indicate pe ambalaj de către producător. 

8. Nu are dreptul la reclamație o persoană care este o terță parte la primirea expedierii și nu este plătitorul principal pentru aceasta. În cazul unui defect de fabricație sau a unei neconformități cu produsul/desenul, drept la reclamație are garantul/plătitorul principal.

9. În caz de neconformitate sau defect, vă rugăm să ne contactați la  [email protected]

Formular de returnare puteți descărca de aici.