CONDIȚII GENERALE
CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE A SITE-ULUI DE INTERNET WWW.DILIOS.RO
- OBIECT
1.1. Acest document reprezintă regulile generale sau reguli de utilizare a unei platforme de internet încărcate pe un site de internet www.dilios.ro și guvernează regulile de utilizare a site-ului, inclusiv încheierea unui contract de cumpărare-vânzare din acest magazin electronic.
- DATE DESPRE VÂNZĂTOR
2.1. “АRTEK-92” Ltd, înregistrată la Registrul Comerțului, CUI: 130748285, сu sediul și adresa conducerii: or. Sofia, str. „Nedelcho Bonchev” nr. 29, cu numărul de identificare după Legea TVA: BG130748285, cu cont bancar la banca: UNICREDIT, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG10UNCR70001519631281, reprezentată de Georgi Valentinov Filipov - administrator, cu adresă comercială pentru corespondență: or. Sofia, str. „Nedelcho Bonchev” nr. 29, tel.: 02/9284351, fax: 02/9361204, e-mail: [email protected], deținătorul drepturilor mărcii comerciale „ДИЛИОС“/’DILIOS”.
2.2. “ARTEK-92” Ltd sau o persoană terță autorizată de acesta va administra site-ul si magazinul electronic dilios.bg, care mai jos se va numi DILIOS.
2.3. Puteți face legătură cu DILIOS la adresă menționată mai sus, la telefonul 02/9284351, e-mail: [email protected].
- DEFINIȚII
3.1.Vânzător –„Аrtek 92 “ Ltd..
3.2.DILIOS – platforma pentru magazinul electronic dilios.ro
3.3.Site – domeniul www.dilios.ro și subdomeniile lui
3.4. Client/Cumpărător – orice persoană fizică care are peste 16 ani, persoană juridică sau altă entitate juridică care utilizează site-ul DILIOS în orice mod, inclusiv, dar fără a se limita la navigarea, crearea și utilizarea unui cont, plasarea comenzilor de pe site, achiziționarea, returnarea de bunuri etc..
3.5. Cont – o secțiune din site, formată dintr-o adresă de email si parolă, care permite Clientului să trimită Comanda și care conține informații despre Client și istoricul unora dintre acțiunile sale pe Site (Comenzi, facturi fiscale etc.). Clientul este responsabil pentru ca toate informațiile introduse în Cont să fie adevărate, complete și actualizate, corecte), indiferent de modalitatea prin care Clientul a ales sa se inregistreze (respectiv furnizand o adresa de e-mail si o parola sau prin conturi terte precum Facebook, Google).
3.6. Favorite – o secțiune din cont care permite Cumpărătorului să-și creeze propriile liste de bunuri pe care dorește să le monitorizeze în legătură cu eventuala lor achiziție, folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a bunurilor si serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
3.7. Listă - pagina web în Contul Clientului în secțiunea „Favorite”, unde acesta poate adăuga produsele de care este interesat
3.8. Coșul – o secțiune de pe Site care permite Cumpărătorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le cumpere în momentul în care sunt adăugate sau într-o etapă ulterioară. In cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul va benefica de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
3.9. Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu aflat pe Site și care face obiectul contractului de cumpărare-vânzare de pe Site.
3.10. Campanie – orice comunicare comercială care vizează promovarea anumitor Bunuri și/sau Servicii care sunt disponibile în cantități limitate, cu excepția cazului în care comunicarea comercială prevede altfel, pentru o anumită perioadă de timp specificată de Vânzător.
3.11. Contract – reprezintă contractul încheiat la distanță dintre Vânzător și Cumpărător pentru cumpărare și vânzare de Bunuri și/sau Servicii de pe Site, o parte integrantă din care sunt prezentele condiții generale de utilizare a Site-ului.
3.11. Conținut
- toate informațiile de pe Site care sunt accesibile printr-o conexiune la internet și utilizarea unui dispozitiv conectat la internet;
- conținutul oricărui mesaj de la Cumpărător către Vânzător trimis prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație furnizată Cumpărătorului în orice mod de către un angajat/colaborator al Vânzătorului prin mijloace electronice sau alte mijloace pentru transmiterea acesteia la distanță
- informațiile legate de Bunuri și/sau Servicii și/sau tarifele aplicate de către Vânzător într-o anumită perioadă de timp;
- informațiile referitoare la Clienți și legată de Bunuri și/sau Servicii și/sau tarifele aplicabile de la terți cu care Vânzătorul a încheiat contracte de parteneriat într-o anumită formă;
- date despre Vânzător sau alte date referitoare la acesta.
3.12. Tranzacție – acțiunea din parte DILIOS de incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui Bun sau Serviciu de catre Vanzator, Cumpărătorului prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
3.13. Specificații – toate caracteristicile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor, așa cum sunt stabilite în descrierea acestora.
3.14. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
3.15. Utilizator – orice persoana fizica care are varsta de peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
- DISPOZIȚII GENERALE
4.1. Condițiile generale ale DILIOS sunt obligatorii pentru toți utilizatorii SITE-ului.
4.2. Orice utilizare a Site-ului DILIOS înseamnă că Dvs.: (a) ați citit cu atenție condițiile generale de utilizare (b) ați fost de acord să le respectați necondiționat.
4.3. DILIOS poate actualiza și modifica periodic aceste Condiții generale. În cazul unei astfel de modificări, vom posta pe Site textul modificat al documentului. Aceste modificări intră în vigoare și sunt obligatorii pentru toți utilizatorii/clienții de la data la care sunt postate pe Site, cu excepția cazului în care este specificată în mod expres o altă dată. În acest sens, dumneavoastră, în calitate de Client, aveți obligația de a verifica eventualele modificări ale condițiilor generale ale Site-ului de fiecare dată când îl utilizați.
4.4. În cazul în care oricare dintre prevederile acestor condiții generale de utilizare a Site-ului se dovedește a fi invalidă sau inaplicabilă, indiferent de motivul acestui fapt, aceasta nu implică invaliditatea sau inaplicabilitatea celorlalte prevederi.
4.5. DILIOS depune toate eforturile pentru a menține exactitatea informațiilor prezentate pe SITE. Cu toate acestea, având în vedere eventualele erori tehnice sau omisiuni din aceste informații, DILIOS precizează că imaginile produselor au caracter informativ și orientativ, în consecință produsele livrate pot diferi de imagini din cauza unei modificări a caracteristicilor sau designului acestora
4.6. În cazul în care oricare dintre prevederile acestor condiții generale de utilizare a Site-ului se dovedește a fi invalidă sau inaplicabilă, indiferent de motivul acestui fapt, aceasta nu implică invaliditatea sau inaplicabilitatea celorlalte prevederi.
4.7. DILIOS depune toate eforturile pentru a menține exactitatea informațiilor prezentate pe SITE. Cu toate acestea, având în vedere eventualele erori tehnice sau omisiuni din aceste informații, DILIOS precizează că imaginile produselor au caracter informativ și orientativ, în consecință produsele livrate pot diferi de imagini din cauza unei modificări a caracteristicilor sau designului acestora.
4.8. Caracteristicile produselor descrise pe SITE pot fi modificate de DILIOS în orice moment și pot conține erori. DILIOS are dreptul de a modifica prețurile produselor și articolelor oferite în magazinul online la propria discreție și fără notificare prealabilă. Clientul este obligat să plătească prețul care era curent la momentul comenzii sale. Atunci când se comite o eroare tehnică la publicarea prețului în magazinul online, DILIOS se obligă să restituie Clientului întreaga sumă plătită, dar nu datorează nici o altă compensație suplimentară.
4.9. Este posibil ca, din cauza spațiului limitat și a structurii secvențiale a informațiilor, descrierile produselor să fie uneori incomplete. Cu toate acestea, noi de la DILIOS ne străduim să oferim cele mai relevante și importante informații cu privire la principalele caracteristici și natura mărfurilor.
4.10. DILIOS nu garantează disponibilitatea tuturor produselor și articolelor prezentate în magazinul său online. Toate bunurile, inclusiv cele aflate la promoție/reducere, sunt vândute și livrate în limita stocului disponibil, chiar dacă acest lucru nu este menționat în mod explicit pe SITE.
4.11. Site-ul poate conține link-uri către alte site-uri. DILIOS nu este responsabil pentru politica de confidențialitate a site-urilor web pe care nu le administrează, precum și pentru alte informații conținute în acestea.
- ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
5.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe site, Cumpărătorul își declară dorința de a cumpăra prin intermediul Site-ului și de a primi Produsul sau Serviciul relevant de la Vânzător contra achitării prețului acestuia, a costului de livrare și a acestor Condiții Generale.
5.2. Vânzătorul vă va trimite o notificare de înregistrare a Comenzii în sistemul său, ceea ce nu înseamnă acceptarea, confirmarea sau angajamentul de executare a acesteia. Vânzătorul face această notificare electronic (e-mail) sau telefonic.
5.3. Vânzătorul are dreptul de a nu livra o parte sau toate Bunurile sau de a nu executa parțial sau toate Serviciile Comenzii la discreția sa, inclusiv, dar fără a se limita la, epuizarea disponibilității stocului sau a unei modificări a prețului. În toate cazurile, Vânzătorul va informa Clientul despre acest lucru prin e-mail sau prin telefon. În acest caz, responsabilitatea exclusivă a Vânzătorului este de a returna orice preț primit anterior al Bunurilor sau Serviciilor.
5.4. Contractul de cumpărare-vânzare la distanță dintre Vânzător și Client se consideră a fi încheiat în momentul în care Clientul primește pe e-mailul său o notificare de la Vânzător că este gata să trimită Bunurile din Comandă sau să presteze Serviciul.
5.5. Contractul de cumpărare-vânzare încheiat între Client și Vânzător constă din aceste condiții generale si informațiile furnizate de Vânzător pe Site.
- VÂNZARE ONLINE
6.1. Accesul la www.dilios.ro în scopul înregistrării unei Comenzi este permis fiecărui Client.
6.2. DILIOS își rezervă dreptul, la discreția sa, de a restricționa accesul oricărui Client la realizarea unei Comenzi și/sau la oricare dintre posibilele metode de plată, în cazul în care consideră că acest lucru ar fi dăunător pentru DILIOS în vreun fel. În această situație, Clientul are singurul drept de a contacta Departamentul de Relații cu Clienții DILIOS pentru a fi informat asupra motivelor care au condus la aplicarea măsurilor de mai sus. DILIOS nu va fi răspunzător pentru nici un prejudiciu pe care Clientul a suferit sau ar putea suferi ca urmare a acestei decizii, indiferent de corectitudinea sau justificarea acesteia.
6.3. Clientul are dreptul de a posta comentarii despre Bunuri și/sau Servicii, precum și de a contacta DILIOS la adresele indicate în secțiunea „contacte” din site. Comentariile sau mesajele care conțin limbaj vulgar sau neadecvat vor fi eliminate de pe site sau ignorate. Vânzătorul va prelucra informațiile primite de la Client în scopurile, în temeiul și în condiții specificate în Declarația de confidențialitate, fără ca Vânzătorul să fie nevoie să solicite acordul Clientului pentru prelucrarea lor în fiecare caz în parte.
6.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin contact direct cu acesta sau la adresele indicate pe site la secțiunea „Contact”. Vânzătorul va prelucra informațiile primite de la Client în scopurile, în temeiul și în condiții specificate în Declarația de confidențialitate, fără ca Vânzătorul să fie nevoie să solicite acordul Clientului pentru prelucrarea lor în fiecare caz în parte..
6.5. În cazul unui trafic neobișnuit de mare pe internet, DILIOS își rezervă dreptul de a solicita Clienților introducerea manuală a codurilor de validare tip captcha, pentru a proteja informațiile publicate pe Site.
6.6. DILIOS poate publica informații publicitare sau promoționale despre Bunuri și/sau Servicii și/sau despre promoții oferite de acesta sau de partenerii săi, pentru o anumită perioadă de timp, precum și informații despre disponibilitatea stocurilor.
6.7. Toate prețurile Bunurilor și/sau Serviciilor de pe site sunt finale, exprimate în lei românești (RON) inclusiv TVA și orice alte impozite sau taxe impuse de lege...
6.8. În cazul plăților online sau bancare, Vânzătorul nu este responsabil pentru nici un cost în legătură cu taxele, comisioanele sau alte plăți suplimentare efectuate de Cumpărător sau banca acestuia în legătură cu tranzacția în sine, precum și în cazurile de schimb valutar, aplicat de către banca, care a emis cardul clientului, în cazurile în care moneda este diferită de RON. Costurile legate de astfel de plăți sunt exclusiv din contul Cumpărătorului. Prin urmare, DILIOS își sfătuiește clienții să verifice la banca lor eventualele taxe suplimentare care le-ar putea fi percepute pentru plățile online sau bancare pentru bunurile vândute de DILIOS.
6.9. . Imaginile (imagini statice/dinamice, prezentări multimedia etc.) cu care sunt prezentate produsele și articolele din magazinul online DILIOS reflectă cât mai precis culorile și materialele acestora. DILIOS nu este responsabil pentru reproducerea incorectă a culorilor ca urmare a setărilor individuale și a parametrilor tehnici ai monitoarelor, display-urilor, sistemelor informatice și dispozitivelor tehnice utilizate pentru accesarea magazinului online. De asemenea, DILIOS nu este responsabil pentru diferențele în limitele admise între culoarea cu care este prezentat produsul în fotografia din magazinul online și cel livrat conform comenzii efectuate de client, precum și pentru o diferență de nuanță de culoarea al unui același articol produs în perioade de timp diferite sau din loturi diferite. Clientul nu va avea dreptul de a solicita răspunderea Vânzătorului pentru astfel de discrepanțe.
6.10. După 14 (paisprezece) zile de la momentul achiziționării unui Produs sau Serviciu, Cumpărătorului i se va cere să facă o Recenzie cu privire la Produsul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi trimisă la adresa de e-mail înregistrată pe Cont. În acest fel, Clientul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienți/Cumpărători ai Site-ului și se implică activ în dezvoltarea noilor Servicii și în descrierea mai detaliată a caracteristicilor Bunurilor.
6.11. Dilios nu îmbină sau corectează comenzi. Acestea sunt procesate și trimise numai în forma depusă de client
- UTILIZAREA SUBCONTRACTANȚILOR
7.1. Vânzătorul are dreptul de a apela la subcontractanți pentru îndeplinirea obligațiilor ce le revin prin contractul încheiat de cumpărare-vânzare de bunuri la distanță, fără a fi necesară notificarea sau obținerea acordului Cumpărătorului în acest sens. Vânzătorul va fi responsabil pentru acțiunile acestor subcontractanți ca fiind proprii.
- DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
8.1. Conținutul, așa cum este definit în capitolul „Definiții”, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, orice imagini grafice sau inscripții, simboluri comerciale, simboluri dinamice, texte și/sau conținut multimedia pe Site, sunt proprietatea exclusivă a DILIOS.
8.2. DILIOS deține și păstrează toate drepturile de proprietate intelectuală legate în orice mod de Site, indiferent dacă sunt deținute de acesta sau obținute prin licențe contractuale sau în orice alt mod legal..
8.3. Nimic din contractul încheiat la distanță între DILIOS și Client nu va fi considerat drept o autorizare a DILIOS pentru ca acesta din urmă să copieze, să distribuie, să publice, să furnizeze terților, să modifice în vreun fel orice parte a Conținutului, inclusiv, dar fără a se limita la conținutul mărcilor comerciale, logo-urilor, conținutului multimedia, eliminarea semnelor care indică proprietatea DILIOS asupra conținutului.
8.4. Orice Conținut pe care Clientul îl accesează, indiferent de mijloace, este supus reglementării prin aceste condiții generale.
8.5. Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale necomerciale, numai în cazurile în care acest lucru nu contravine prevederilor acestui capitol din prezentul document
8.6. Clientul are dreptul de a utiliza Conținutul numai în scopuri comerciale și numai dacă a obținut acordul scris al DILIOS pentru aceasta și numai pentru o parte a Conținutului, la modul și măsura în care este utilizată, precum și în limitele de timp pentru care acest consimțământ este dat în mod expres. Orice utilizare ulterioară sau diferită a Conținutului va fi considerată o încălcare a acestui contract între DILIOS și Client și o încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală ale DILIOS, care are dreptul să tragă Clientul la responsabilitate pentru aceasta.
8.7. Nici o parte a conținutului acestui Site nu poate fi utilizată de terți în niciun fel fără permisiunea prealabilă scrisă a DILIOS. Orice utilizare, reproducere, modificare, transmitere (electronică sau de altă natură), afișare publică etc. a unei părți sau a întregului conținut al magazinului online DILIOS, în scop comercial sau pentru a obține un alt beneficiu fără permisiunea DILIOS este interzisă și va fi urmărită în condițiile legii.
- COMANDĂ
9.1. Clientul poate plasa Comenzi pe Site adăugând Bunurile și/sau Serviciile preferate în coșul de cumpărături, urmând pașii indicați pe Site pentru a finaliza și trimite Comanda relevantă.
9.2. Fiecare produs și/sau serviciu adăugat în coșul de cumpărături este disponibil pentru achiziție în limita cantităților disponibile. Adăugarea unui Produs și/sau Serviciu în coșul de cumpărături fără finalizarea acestuia nu are ca rezultat înregistrarea comenzii și salvarea automată a Produsului/Serviciului.
9.3. Clientul se obligă și este responsabil că toate datele despre cumpărătura, pe care a solicitat-o prin comanda completată și trimisă către Vânzător, să fie adevărate, complete și exacte la data trimiterii comenzii..
9.4. Prin trimiterea comenzii, Clientul permite Vânzătorului sa-l contacteze în orice mod posibil, atunci când acest lucru este necesar, în legătură cu comanda plasată sau Contractul încheiat.
9.5. Vânzătorul are dreptul de a refuza îndeplinirea (să anuleze) Comenzii plasate de Client, despre care acesta trebuie să notifice Clientul. Anularea comenzii nu implică nici o responsabilitate sau obligație ulterioară a vreuneia dintre părți față de cealaltă în legătură cu aceasta și, în consecință, nici una dintre ele nu are dreptul să ceară de la cealaltă despăgubiri pentru anularea acesteia în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a Clientului a tranzacției pentru plata online;
- efectuarea tranzacției monetare, care nu duce la primirea de bani în contul Vânzătorului în timpul plăților online
• datele furnizate de Client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.
9.6. Clientul va suporta toate costurile directe cu privire la returnarea produselor oferite de DILIOS in cazul in care se retrage din Contract si solicita astfel in termenul de retragere dat de Vânzător. Clientul trebuie să returneze Produsul DILIOS la adresa: Sofia, Nedelcho Bonchev St. 29. De asemenea, Clientul poate returna Produsul(e) prin completarea formularului electronic al Vânzătorului.
9.7. Vânzătorul se obligă să restituie prețul plătit în temeiul Contractului, încheiat la distanță, de care Clientul a refuzat, în termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care a primit notificarea Clientului că refuză de Contract. Suma va fi rambursată după cum urmează, fără a suporta costuri suplimentare pentru Client:
- Plăți efectuate cu card de debit sau credit - prin rambursare în contul din care s-a efectuat plata
- Plăți efectuate în numerar la livrare - într-un cont bancar furnizat suplimentar de către Client
9.8. Vânzătorul are dreptul de a întârzia rambursarea în cazul rezilierii Contractului încheiat până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea dovezii că acestea au fost expediate, oricare dintre acestea survine prima.
9.9. Drept la refuz de contractul încheiat la distanță și restituirea bunurilor au numai clienții care sunt consumatori în sensul Legii privind protecția consumatorilor cu privire la bunurile oferite de Marketplace partenerii DILIOS, precum și toți clienții cu privire la bunurile oferite de DILIOS. Condiție obligatorie este ca mărfurile să fie în forma lor comercială originală, fără ambalaj deteriorat și neutilizate. Atunci când se comandă mai mult de un articol dintr-o anumită marcă și model de produs, ambalajul unui singur produs poate să fi fost desigilat, iar celelalte returnate vânzătorului sigilate. În cazul neîndeplinirii acestor condiții, DILIOS își rezervă dreptul de a nu accepta bunurile returnate și, în consecință, de a nu plăti costurile suportate la achiziționarea acestora de către Client. De asemenea, clientul își poate exercita dreptul de retragere completând formularul standard care poate fi descărcat de aici și trimițându-l la adresa de e-mail indicată mai sus.
9.10. În cazul în care Bunurile și/sau Serviciile comandate și plătite în avans de către Client nu pot fi livrate/furnizate de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul despre acest lucru și va rambursa în contul Clientului suma pentru Bunurile și/sau Serviciile deja plătite, într-o perioadă de 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a stabilit acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod clar dorința de a rezilia Contractul.
- BUNURI/SERVICII, PENTRU CARE CLIENTUL NU ARE DREPT DE REFUZ
10.1. Clientul nu are dreptul de a se retrage din contract:
- la prestarea serviciilor, în cazul în care serviciul a fost prestat integral și prestarea acestuia a început cu acordul prealabil expres al utilizatorului și confirmarea de către acesta că acesta știe că își va pierde dreptul de retragere, după ce contractul a fost executat integral de către comerciant, furnizor de Bunuri;
- furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe acre Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
- furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- la livrarea Produselor sigilate care au fost desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă sau de protecție a sănătății;
- în toate celelalte cazuri prevăzute de lege;
- CONFIDENȚIALITATE
11.1. DLIOS va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
11.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
11.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa modifica, transmite si distribui aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis orin intermediul Site-ului. DILIOS nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
11.4. În cazul în care Clientul și-a dat consimțământul expres, acesta poate fi contactat de DILIOS sau de terți care sunt parteneri ai DILIOS și sunt furnizori de servicii de marketing, agenții de stat, municipale sau neguvernamentale, atunci când acest lucru este prevăzut de specificul legislației, precum si alte societăți cu care DILIOS poate dezvolta programe comune de oferire a Bunurilor și/sau Serviciilor pe piață etc.
11.5. Clienții sunt responsabili pentru păstrarea confidențialității parolei și contului lor și sunt singurii responsabili pentru toate acțiunile întreprinse prin intermediul contului sau al parolei lor. DILIOS recomandă să se deconecteze de la contul lor la sfârșitul fiecărei sesiuni apăsând butonul „Ieșire".
- PUBLICITATE
12.1. Buletinele informative DILIOS care conțin informații despre reducerile comerciale vor fi trimise de pe e-mailul furnizat de DILIOS.
12.2. În momentul în care Clientul își creează un cont pe Site, el are posibilitatea de a-și exprima consimțământul pentru a primi Newsletter. Opțiunea privind consimțământul pentru primirea Buletinului poate fi schimbată în orice moment, pentru care trebuie să contactați DILIOS folosind link-ul special găsit în fiecare Newsletter sau la numerele de telefon indicate.
12.3. Refuzul de a primi Newsletter nu înseamnă un refuz automat al consimțământului dat de a încheia acest contract
12.4. Refuzul de a primi Newsletter nu înseamnă un refuz automat al consimțământului dat de a încheia acest contract.
12.5 Pentru inbunatatirea ofertei de bunuri si servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs., transmise catre terti si nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului.
- FACTURARE - PLATĂ
13.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor anunțate pe site-ul www.dilios.ro sunt finale și includ TVA, precum și toate celelalte impozite și taxe prevăzute în legislația în vigoare.
13.2. Prețul, metoda de plată și termenul de plată la emiterea facturii-proformă sunt specificate în fiecare Comandă.
13.3. Clientul este obligat sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația in vigoare.
13.4. Vânzătorul va emite către Client o factură pentru Bunurile comandate și livrate/Serviciile prestate pe baza informațiilor furnizate de Client.
13.5. DILIOS emite o factură pentru fiecare plată în cadrul unei Comenzi prin care Clientul a achiziționat Bunuri și/sau Servicii oferite pe Site de către DILIOS. Clientul primește factura fizic împreună cu Bunurile, precum și electronic la adresa de e-mail indicată de Client în Contul său sau prin încărcarea acesteia în Contul propriu-zis. În cazul în care aceste documente de plată nu sunt disponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont, vă rugăm să ne anunțați la adresa de e-mail: [email protected]
13.6. Pentru a întocmi corect factura pentru Comanda relevantă, Clientul este obligat să actualizeze continuu datele din contul său. El este obligat să revizuiască informațiile specificate în Comanda relevantă pentru a se asigura că datele sunt complete, adevărate și exacte.
13.7. Clientul va avea o evidență a facturilor emise de DILIOS în Contul său si le poate salva sau arhiva în orice moment.
- LIVRARE DE MĂRFURI
14.1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile comandate și achiziționate prin intermediul firmei de curierat „Sameday” la adresa specificată de Cumpărător sau la sediul firmei de curierat, în funcție de alegerea Clientului.
14.2. Vânzătorul va asigura ambalarea adecvată a Bunurilor și expedierea documentelor însoțitoare.
14.3. Vânzătorul va livra Bunurile și va presta Serviciile numai pe teritoriul Romaniei. Taxele de livrare prin curier difera in fucntie de zona geografica si pot fi consultate pe site-ul firmei de curierat.
14.4. Detaliile referitoare la livrarea Bunurilor/Serviciilor, inclusiv, dar fără a se limita la, perioada de livrare/execuție, nu constituie o obligație contractuală din partea Vânzătorului de a efectua livrarea/execuția relevantă a Serviciului relevant la o anumită dată. În consecință, Clientul nu are dreptul la nici o compensație în cazul în care nu este îndeplinită data anunțată de către Vânzător pentru livrarea Bunurilor sau efectuarea Serviciului.
15.GARANȚII
15.1. Vânzătorul oferă toate Bunurile de pe Site cu o garanție de conformitate a bunurilor cu Contractul, în conformitate cu legislația în vigoare și cu politica de garanție a Bunurilor.
15.4. Reparația produselor în afara perioadei de garanție (14 zile) sau în această perioadă, dar în cazul în care obligația Vânzătorului de a aduce bunurile în conformitate cu contractul de vânzare a expirat din orice motiv, este supusă plății din partea Cumpărătorului și se realizează într-un termen convenit între părți.
- TRANSFERAREA PROPRIETĂȚII
16.1. Dreptul de proprietate asupra Bunurilor va fi transferat la transmiterea acestora către Cumpărător, după ce plata a fost efectuată de către acesta. Livrarea Bunurilor va fi certificată prin semnătura Cumpărătorului pe documentul de transport furnizat de curier.
- PLÂNGERI
17.1. În ceea ce privește plângerile și daunele legate de bunurile și/sau serviciile achiziționate, Cumpărătorii pot depune plângeri la adresa de e-mail specificată mai sus în aceste Condiții Generale.
- RESPONSABILITATE
18.1 Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrarea si in special pentru pierderea acestora.
18.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Cumparatorul/Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
18.3 Prin crearea Contului si sau utilizare Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Cumparatorul/Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata car este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
18.4 Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
18.5. În toate celelalte cazuri, răspunderea Vânzătorului este limitată maximum la valoarea bunurilor comandate și plătite.
18.6 Tremenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre DILIOS, acestia fiind opozabili Cumparatorilor/Utilizatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau efectuarea unei plati online.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
19.1. DILIOS este un operator de date înregistrat.
19.2. Conform cerințelor Legii privind protecția datelor cu caracter personal, DILIOS va prelucra datele cu caracter personal în condiții care să garanteze stocarea acestora și să prevină pierderea lor accidentală și numai în scopurile declarate.
19.3 Te rugam sa parcurgi Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
19.4 Folosirea Cookie-urilor – te rugam sa parcurgi Politica de Cookie, care face parte din prezentul Document.
- SITUAȚII DE FORȚĂ MAJORĂ
20.1. Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
20.2. Dacă, în termen de 15 (cinsprezece) zile de la data producerii evenimentului relevant, acesta nu încetează, fiecare parte are dreptul să notifice cealaltă parte că reziliază Contractul fără a datora celeilalte părți despăgubiri pentru eventualele daune suferite.
- LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
20.1. Prezentul documenteste supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.
20.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de suport disponibil in cadrul Site-ului. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
In cazul in care Cumparatorii:
- nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
- primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
- sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 18. din prezentul document.
20.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.
20.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: [email protected]. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC - SAL.
20.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a Litigiilor.
20.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca solutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.
20.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.